sreda, 9. april 2014

Plitvička jezera odprti del cone 1

Tule sem, upam da dobro, opisal del Plitvic, ki je skrit "običajnim" obiskovalcem.
Tole pa je nadaljevanje mojega obiska lani jeseni na Plitvicah. Del, ki je odprt za javnost, sem pogledal bolj na hitro, ker sem imel namen "skriti" del Plitvic bolj natančno pregledati.
Najprej 3 poletne slike in potem sledijo jesenske.

Takole izgleda največji slap in spodaj niz manjših, od vhodne točke na Vhodu 1.


In velikan od blizu.

Tole je en detajl na poti od velikega slapa nazaj. Od tod gremo namreč potem lahko proti jezeru, čez katerega nas ladjica prepelje do cone 2. Poti sta dve. Namesto ob vodi, lahko izberete tudi zgornjo pot, s katere je navzdol zelo lep pogled.

Spodnja pot nam postreže s čudovitimi razgledi na vodo. Na vsakem koraku je slišati šumenje, voda sili od vsepovsod.




Tule lahko malce zavijemo s potke nad vodo, po kateri se vedno valijo trume turistov.

Če po tej potki nadaljujete....

....pridete do tele votline, skozi katero je prehod.

Pogled nazaj dol je lep.
 Potem sem zavil nazaj dol (seveda so te 4 fotografije zgodnje poletne), se vrnil na izhodišče in nadaljeval tamle navzgor.




















Čez tole jezero vas potem popelje ladjica.

Jaz sem si pa še ogledal tale slap ob robu, ki je največkrat neobiskan.



Drugi del pa pokažem v novem blogu. Do parkirišča 2 sem se namreč odpeljal z avtom in si ga ogledal v enem drugih obiskov Plitvic.



Ni komentarjev:

Objavite komentar